Şiir: Son

 


Bugün uyandım yeni bir sabaha

Aynı dizi filmlerdeki koşuşturmacalı, sıradan, saçma

Aksine bu sabah hiç acelem yok

Yorgunum, kaygım çok.

 

Beni taşıyan bedenimin

Mecali kalmadı artık taşımaya ruhumu,

Bir de haddinden fazlası düşüncelerim,

Yüküm çok, dermanım yok.

 

Artık ne geleceğim var ne de geçmiş

Işıl ışıl hastane koridorlarında bir hatıra

Anlamı yok bu koşturmacaların, telaşın.

Saçma

 

Ne ben anlayabildim bu hayatı

Ne de rahat bıraktım ardımda kalanları

Sisli bir sabah, çaresizliği haykırmaya uyandım

Kısık bir ses…

Daha çok hırslandım.

 

Bensiz yaşanacak yıllara öfkeliyim.

Bensiz seyredilecek filmlere, dinlenecek şarkılara

Yürünecek kaldırımlara, esen rüzgarlara

Her şey yek, bense ıssız, bir başına.

 

Ne boş bir hayat…

Komik işte, yazıyla da rakamla da ‘’bir’’

Ağızdan çıkan sadece ılık bir nefes kadar işte

Gülemediğim için üzgünüm, yeterince gülebildim sanki.

 

Herkeslere elveda mı desem, bilemedim.

Zira oyun bittikten sonra duyamayacağım alkışları

Yorumsuz kalacak eserim, yorumlanamayacak.

‘’Ansızın başladı, sonu ölçüsüzdü’’ denecek.

 

Vakit yoktu hiçbir şeye

Ne yeteri kadar sevebildim.

Ne de dönüp bakabildim beni sevene

Zamansız farkındalıklar silsilesi

Ölümün en büyük yan etkisi

 

İşte bu sabah, bitmesini istemediğim bir güne uyandım ben,

Iskaladığım onca ana, dakikaya, sabaha sitemim var

Neden fark ettirmediler sanki

Geçip gideceklerini, geçmişli zamanlarda yiteceklerini

Yorumlar

  1. oldukça keyifliydi. ellerine sağlık!

    şiirindeki esintilerden şu adresteki yazılan yazıları beğenebileceğini düşündüm.
    https://gundeviren.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''act'den daha fazlası''nı keşfetmeniz beni heyecanlandırdı, yazılarınızla tanışmak benim için büyük şereftir üstadım.

      Hoşgeldiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Cerrah Olmalıyım?

İç Sesle Sohbet

Belki